[Pardus-kullanicilari] Virtualbox Kapalı sürümde uzak masaüstü sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
12 Haz 2009 Cum 01:06:24 EEST

Merhaba değerli arkadaşlar pardus 2008 üzerine kapalı kaynak virtualbox
kurdum. Virtualbox üzerine win xp kurdum ve guest eklentisini kurdum.
Virtualbox tan da uzak masaüstü verdim. Uzak masaüstüne rdp:/localhost:3389
yazdığım zaman sorunsuz bağlanıyor. Ancak ip adresimi yazıp girdiğim zaman
bağlanmıyor. Sİzce sorun nerde olabilir ? Modemden port açıyorum diye
bişiler yaptım ama oldu mu bilmiyorum. Modem Zyxel p600 series.
Yardımlarınızı bekliyorum.

Saygılarımla...
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ