[Pardus-kullanicilari] hylafax ve jhaylafax yardım

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Haz 2009 Per 09:26:41 EEST

Wed, 10 Jun 2009 20:30:45 +0300, Gökhan Yurdusev <gyurdusev at gmail.com> :

> Merhaba, yeni - eski derken, şu all in one cihazlarla, bildiğimiz
> termal kağıt kullanan cihazları kastetmiştim :)
> Mesela bir HP all in one bana faks çekebilriken, 6 senelik bir
> samsung std analog fax makinesi çekemiyor.
Ikisi arasinda bir teknoloji farki yok dedigim gibi.

"Cekemiyor"dan kastiniz nedir? Faksiniz hic mi yanit vermiyor? Yanit
veriyor ama faks mi gelmiyor? Faksi cekmeye calisan makina ne tur bir
hata veriyor?

Hattın kalitesine/durumuna, cihaz ureticilerine bagli olarak bazen
cihazlar arasi problemler olabilir. Bunu tum kagittan faks ceken
cihazlarda tekrarlamadiginiz surece yanlis bir cikarim oluyor,
kilavuzu yanlis olan da... :)

> Loglardan hiç bir şey anlayamıyorum eğer siz logları yorumlaya
> biliyorsanız bana yardımcı olur musunuz?
Alamadigi faksin logunu ozelden yollarsaniz yardimci olmaya calisayim
ancak buyuk olasilikla faks gonderiminin ortasinda baglanti kopuyordur.
Bunun icin de pek yapilacak bisi oldugunu sanmiyorum. Hemen her faks
makinasinda olabilen bir durum.

                   Doruk