[Pardus-kullanicilari] Google Chrome-linux

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
10 Haz 2009 Çar 19:54:49 EEST

2009/6/10 Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com>

> Chromium ihtiyacı olan kütüphaneleri doğrudan bulunduğu dizinde arıyor.
> Şurada[1] Gökmen'in
> hazırladığı bir paket var, fakat belirtildiği üzere, kararlı yapıda değil
> henüz, yine de denemek
> isteyenler için daha temiz bir çözüm.
>
> 1. https://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/chromium-browser/

Merhaba, şuan Xfce paketlerinin 2009 depoya hazırlanması gibi çok meşgul
edici bir işle uğraşıyorum. Bu işi bitirdikten sonra herhangi bir aksilik
çıkmazsa chromium'un binary olmayan arşivini paketlemeyi düşünüyorum.
Yaptığım paket muhtemelen çalışmayacak, zira nedenini henüz araştırmadığım
bir parçalama arızası sorunu var.

Azıcık sabır.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net