[Pardus-kullanicilari] microsoft isa server benzeri

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
10 Haz 2009 Çar 09:13:13 EEST

iyi günler;

Mucibirahman Bey, şu anda tamamı açık kaynak olmak üzere spam blocker, phish
blocker, spyware blocker, web filter, virüs blocker, intrusion prevention,
protokol control, firewall, ad blocker ve reports modullerini kullanıyorum.
herhalde sizin gördüğünüz eski bir versiyon.

Untangle'da anladığım kadarıyla debian tabanlı çalışıyor ve yine
anlayabildiğim kadarıyla istenirse windows'ada kurulabiliyor.

Yanlız ne varki dediğiniz gibi görüntüsüne biraz alışmak gerekli :)

saygılar.

--
Koray Özdemir

09 Haziran 2009 Salı 17:27 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <