[Pardus-kullanicilari] kopyalama sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Haz 2009 Sal 16:18:07 EEST

2009/6/9 Aşır Demirel Gmail <asir.demirel at gmail.com>

> flash diske 10 mb dosya kopyalayacağım kopyaladı görünüyor başka bir
> bilgisayara gidiyorum hiç içi boş görünüyor eskiden kopyalama ekranı
> geliyordu
> bunda oda yok 10 gb dosya gönderiyorsan 5-6 dakika beklemek zorundayımki
> garantiye alayım diye yoksa kopyalayıp kopyalamadığını bilemiyorum

Flash diski cikarmadan once sistemden kaldirmalisiniz. Baglandigi yere sag
tusla tiklayin, menuden secin. KDE4 ise bu tip cihazlari gosteren bir ikon
var gorev cubugunda, ona tiklayin, ilgili diskin yanindaki "cikar" dugmesine
tiklayin.

Bu islemden sonra flash diski fiziksel olarak cikartabilirsiniz.

--
Emre