[Pardus-kullanicilari] Ynt: başlat simgesi

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
9 Haz 2009 Sal 08:47:27 EEST

Date: Mon, 8 Jun 2009 17:20:44 +0300
From: Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] başlat simgesi
To: Pardus Forum <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>

Arkadaşlar bugün pardus 2009 u güncelledim fakat güncelleme bitip pardusu
yeniden başlatınca başlat simgesi yok oldu dolayısıyla hiç bir şeyi
açamıyorum. ayrıca bilgisayarı ilk açarken grubu geçince pardus 2009
yazan
yere gelince yaklaşık 4 dk. orada bekliyor ve ondan sonra açılıyor.
Ekran kartım: Ati 2600 Pro
İşlemci: AMD 6000
Ram :2 Gb.
--
ZAFER OSMANOĞLU

YANIT: Zafer Bey aynı sorunu ben de yaşadım. Simge setinizi
değiştirdiğinizde düzeliyor. Hem menü, hem de kaybolan diğer simgeler geri
geliyor.

İyi çalışmalar.

İnternette takip ettiğin
tüm siteler tek tık ötede! “Benim