[Pardus-kullanicilari] işyerinden güncelleme yapmak

CAKTAS at iaosb.org.tr CAKTAS at iaosb.org.tr
9 Haz 2009 Sal 08:06:30 EEST

Günaydın arkadaşlar

Dün işyerinde bir arkadaşımın laptopuna pardus 2008 kurdum. Kurulum
bittikten sonra güncelleme yapmak istedim. Ağ yapılandırmasından bağlantı
kurmak istedim fakat başaramadım. Oysa firefoxta gerekli ayarları yapınca
internete bağlanıyorum. Ağ yöneticisinde ve firefox ta yaptığım ayarlar
şöyle:

 Ağ yöneticisi
eternet kartını seçtim sonra ağ ayarlarında elle kısmını seçtim.
adres: 10.1.1.31
ağ maskesi: 255.255.255.0

isim sunucusunda özeli işaretledim 10.1.1.3 ip numarası verdim
yeni bağlantı 10.1.1.31 olarak oluştu.

Firefox ta aşağıdaki işlemleri yaptım.
HTTP vekil sunucu: 10.1.1.1             port:8080
SSL vekil sunucu :10.1.1.1               port:8080
FTP vekil sunucu :10.1.1.1               port:8080
acaba  nerede eksik bir şeyler yapıyorum.