[Pardus-kullanicilari] Diğer kullanıcıdan dosya kopyalama

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
8 Haz 2009 Pzt 14:41:02 EEST

Selamlar,
Fazla kullanıcı açmakdan zarar gelmez. Ama zaten ihriyaç duyduğunuzda
Alt+Ctrl+F1 tuş kombinasyonu ile yeni bir oturum açar ve istediğiniz
kadar kullanıcı yaratabilirsiniz.
Tavsiyem ortak kullandığınız dosyaları "samba" dizin içine atmanız. Onu
da /home içinde göreceksiniz. Bu şekilde tüm kullanıcılar erişebilir...
Ya da dosyanın sahibini değiştirebilirsiniz. Ama bence en güzeli
yukarıdaki yöntem ile ek oturum açıp root ile bağlanmak ve mc ile
istediğiniz dosyayı istediğiniz yere kopyalamak... :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

Gökhan ERYILDIRIM yazmış: