[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 KDE Bilgi Sistemi Çöktü Ve Ati Ekran kartı sorunu

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Haz 2009 Paz 21:32:22 EEST

On Sunday 07 June 2009 21:11:05 Özkan Sürücü wrote:
> 2008 de ati radeon x1550 nin ati paketi sayesinde 3D desteği oluyordu.
> Bunda anladığım kadarıyla paket hazır değil. Eğer hazırsa paketin ismini
> bilen varsa söyleyebilir mi acaba . Konsole den glxgears yazıyorum 300 fps
> den yüksek çıkmıyor. bir arkadaş 500 den fazlaysa 3d vardır demişti ama
> bende 300 den yukarı çıkmadı.

glxgears ile alınan fps'e bakarak buna karar vermek doğru değil. Örneğin benim
kullandığım ekran kartında da 500'ün üzerine çıkamıyor; ama KDE efektlerini
çok rahat bir şekilde açabiliyorum ve hiç de zorlanmıyor.

Gerçekten bir sorun olduğunu düşünüyorsanız, aşağıdaki paketi yükleyip bir
ilerleme olup olmadığını bana söylerseniz çok iyi olur:

http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2009-test/mesa-7.5_pre20090606-6-4.pisi