[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 KDE Bilgi Sistemi Çöktü Ve Ati Ekran kartı sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
7 Haz 2009 Paz 21:11:05 EEST

07 Haziran 2009 Pazar 20:58 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>yazdı:

> Eger tekrarlayabiliyorsaniz onemli. Sistemi guncelleyip deneyin tekrar
> derim.

Evet tekrarlıyor sistem henüz güncel değil. Güncel olmadığını belirtmediğim
için kusura bakmayın. Zaten deneme, gelişimi takip etme amaçlı ve hata bulma
maksatlı kurduğum için beta çıktı zaman format atarak betayı kuracağım.  Bu
sayede gelişimi daha net gözlemleyebilirim.

> ATI kartlarla ilgili bilgim yok, diger arkdaslar yardimci olacaklardir.
> Ancak Ati'nin henuz bu kernel icin 3 boyut surucu uretemedigini duymustum
> sanki...

2008 de ati radeon x1550 nin ati paketi sayesinde 3D desteği oluyordu. Bunda
anladığım kadarıyla paket hazır değil. Eğer hazırsa paketin ismini bilen
varsa söyleyebilir mi acaba . Konsole den glxgears yazıyorum 300 fps den
yüksek çıkmıyor. bir arkadaş 500 den fazlaysa 3d vardır demişti ama bende
300 den yukarı çıkmadı.

Yardımlarınız için teşekkürler.