[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 KDE Bilgi Sistemi Çöktü Ve Ati Ekran kartı sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
7 Haz 2009 Paz 20:55:35 EEST

Merhaba arkadaşlar 2 tane ufacık sorunum var.
1) KDE Bilgi sisteminde ekran kartımın algılanıp alglanmadığına bakmak için
biraz kurcalarken KDE Bilgi sistemi çöktü ve aşağıdaki hatayı aldım.

 Application: KDE Bilgi Merkezi (kinfocenter), signal: Aborted

Thread 1 (process 1878):

#0 0xffffe424 in __kernel_vsyscall ()

#1 0xb7ed5876 in nanosleep () from /lib/libc.so.6

#2 0xb7ed5653 in sleep () from /lib/libc.so.6

#3 0xb750c23c in ?? () from /usr/kde/4/lib/libkdeui.so.5

#4 0x00000000 in ?? ()

Ben bugzilla dan hata girecektim beceremedim valla. Sizce önemli bir hatamı
?

2) Ekran kartım Ati radeon X1550. Pisiden ati yada radeon şeklinde arama
yaptım sonuç bulamadım. Yani herhangi bir paket kurmadım 3D yi nasıl
tanıtabilirim.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ