[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 - KSnapshot Kýsýr Döngüye giriyor, Ekranda küçük yeþil noktalar.

Erdem Uysal uysalerdem at gmail.com
6 Haz 2009 Cmt 23:15:44 EEST

Onur Bey, hata kaydını girdim.

Ekranımdaki yeşil pikseller konusunda ise, bilgisayarımda Ubuntu kurulu,
"nvidia accelerated driver 180" kurulu. Pardus 2009'da olduğu gibi. Yalnız
ubuntuda siyah zemin üstünde yeşil piksel problemi yaşamıyorum. Aynı
bilgisayarda win XP'de mevcut. Onda da grafiksel problemler yok. Bilgisayar
CPU sıcaklığını uzun bir sğredir takip ediyorum.Ortalama bir kullanımda  50
ile 55 derece civarlarında. Normal diye düşünüyorum.

Bu tip bir problem yaşayan başka arkadaşlar var mı?

Benim kontrol edebilceğim loglar veya dosyalar varsa, yol gösterirseniz
sevinirim.

Ä°yi akÅŸamlar,