[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 - KSnapshot Kýsýr Döngüye giriyor, Ekranda küçük yeþil noktalar.

Erdem Uysal uysalerdem at gmail.com
6 Haz 2009 Cmt 18:02:28 EEST

Merhaba arkadaÅŸlar,

3 adet problemim var.

Pardus 2009 yüklü dizüstü bilgisayarımda, ekranımda oluşan küçük yeşil
noktaların "printscreen" tuşu ile almak istediğimde. Tuşa 2sn basılı tutmam
ile birlikte, KSnapshot arayüzü sürekli kendini açmaya başladı.Bilgisayarı
el ile kapamak zorunda kaldım, hareketleri tekrarladığımda hata kendini
tekrarladı. Bu tip bir tetikleme sizlerde de oluyor mu?

Ekran Kartım : Nvidia GeForce 7300, sürücüsü yüklü. KDE, 3 boyut
hareketlerini sorunsuz çalıştırıyor. Yalnız daha önceki sürümlerde de
yaşadığım problem. Arkaplan rengi olarak siyah rengi kullanıyorum. Bu siyah
renk üzerinde, kendini arasıra yenileyen ve yer değiştiren, küçük noktalar
mevcut. Ekranımda farkettiğim diğer bir problem ise, 2008 sürümünde de
yaşadığım, ekranın flash patlamaları yapar gibi, çok kısa bir sürede
parlayıp normale gelmesi.

Son 3 gündür bilgisayarımda ani donmalar oluyor. "Capslock" tuşuna
bastığımda klavyedeki led yanıp sönmüyor. HDD okuma ışığı yanıp sönüyor.
Bilgisayarımı açıp kapadığımda (zorla) kernel loglarında garip bir girdi
göremiyorum.

Sizlerde bu konulardaki deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Parduslu günler dileğimle.

--
Erdem UYSAL
---