[Pardus-kullanicilari] Pardus Alpha izlenimlerim

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Haz 2009 Cmt 17:29:51 EEST

Arkadaşım
Pardus 2009 alpha yerine http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur
/ikibindokuz/iso/Pardus_2009_0529.iso<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Eonur/ikibindokuz/iso/Pardus_2009_0529.iso>bu
linktekini kurarsanız kurulum da başlama ve yavaşlık ortadan
kalkar.Tüm
güncellemeleri yaptıktan sonra kontrollerinizi yapmanız daha yerinde
olur.İlk aşamada güncellemeleri Konsol(terminalden) root olduktan sonra pisi
up ile yapmanızı öneririm. Güncellemelerden sonra Paket Manager ile
rahatlıkla yapabilirsiniz.Kolay gelsin

06 Haziran 2009 Cumartesi 16:31 tarihinde Aydın Demirel