[Pardus-kullanicilari] pardus yol haritası ?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Haz 2009 Cmt 12:19:10 EEST

Arkadaşım
Güncellemelrin yol haritası ile ilgili bir yanı yok.Alpha sürümünde tesbit
edilen aksajklık ve hataların düzeltilmesi için güncellemeler bu kadar çok
oluyor.Yol haritasında ilerleme yeni programdaki hazırlanan kullanılacak
proje pk.lerinin tamamlanması ile mümkün. Depo hazırlanması,proje pk.lerinin
hazırlanıp testi ve beta için stoklanması ancak beta sürümünden sonra
skalada ilerleme biraz daha seri olur.İyi günler tabi bu benim yorum ve
kanaatim.

06 Haziran 2009 Cumartesi 10:51 tarihinde Özkan Sürücü