[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da Ati Radeon Ekran Kartı Tanıtımı

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
5 Haz 2009 Cum 23:08:41 EEST

Merhaba.

Pardus 2009 Alfa'yı hem evde, hem iş yerinde kurdum. Evde Nvidia sorun
çıkarmadığı için kartı tanıtıp 3B desteğini aldım. Ama iş yerindeki
makinede ne yazık ki Ati var. Depodaki, başlığında "xorg-Radeon" yazan iki
paketi kurdum. Şimdi:

1. Kartı tanıyıp tanımadığını nasıl anlarım?
2. 3B desteğini almak için yapmam gereken bir işlem var mı? (Hani Nvidia
için zorg ............... diye bir komut yazıp yeniden başlatıyorduk.)

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

İnternette takip ettiğin
tüm siteler tek tık ötede! “Benim