[Pardus-kullanicilari] IMT iþbirliði?

Serkan KURT ssserkkk at yahoo.com
5 Haz 2009 Cum 20:14:37 EEST

Yıldız Teknik Üniversitesi ile yapılan işbirliği hangi aşamada, bilgi
verebilir misiniz? Varsayılan tema, programcıklar, pencere yöneticisi, renkler veya masaüstü resmi
gibi tercihler bu iş birliğinden profesyonel anlamda nasıl etkilenecek? Başka görsel sanatlarda uzmanlar ile iş birliği düşünülüyor mu?  Ben de KDE4 te ki canlılığın düşük olduğunu düşünüyorum. Düz gri, düşük zıtlık vs.'nin Pardus 2009 kullanırken gözlerimi ciddi anlamda yorduğunu fark ettim.
İyi çalışmalar...