[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı tanıtımı

selim singin selsin33 at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 17:23:59 EEST

bilgisayarı yeni aldım.2009 yükledim ancak nividia sürücü tanıtma sorun
olacak diye bu sefer 2008.2 kurdum.nividia180 kurdum.ancak bilgisayarda
ekran çok parlak ve  kart sürücünün tanıtıldığına ait bir değişim
olmadı.sistem bilgisinde tanınmayan model yazıyor,sürücü nv (3b destegi yok)
diyor.daha önceden diğer bilgisayarda internetten film seyrediyordum şimdi
ağırlaştı.(bilgisayarın özellikleri
         işlemci Intel Pentium Dual Core Processor T4200 (2,00 GHz, 800 MHz,
1 MB )

* *
* Chipset Intel PM45 + ICH9M *
* Wireless Atheros 802.11 b/g *
* Ekran Özellikleri 15.4'''' WXGA ( 1280 * 800 ) Gloss *
* Klavye *
* Ekran Kartı NVIDIA GeForce Go 9200 M GS- 512 MB *
* Bellek 2 GB ( DDR2 / 2 GB* 1 ) *
* Sabit Disk ( HDD ) 250 GB *
* Optik ( ODD ) Super Multi Dual Layer (S-ATA) *
* Bluetooth Bluetooth 2.0 + EDR *
* Webcam 1.3MP Camera *
* HDMI Var *
* İşletim Sistemi DOS *
* Ağırlık 2,7 kg *
* Kart Okuyucu 3-in-1 Kart okuyucu ( SD, SDHC, MMC ) / Express Card ( 54 mm
) *
*
*
* Pil 6 cell *daha öncekinin özellikleri daha azdı
ses sistemi de kötü 2009 da biraz daha iyi iken 2008.2 de nerdeyse
duyulmuyor.bunlar sürücü özelliklerindenmi kaynaklanıyor.yardımcı olursanız
sevinirim