[Pardus-kullanicilari] virtualbox'ta seri portu kullanma

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 17:08:36 EEST

emre bey;

ls -l /dev/ttyS0  çıktısı ;
crwxrwxrwx 1 root dialout 4, 64 Haz  5 11:34 /dev/ttyS0

cat /etc/group | grep dial   çıktısı ;
dialout:x:20:root,koray,dialout,ups

kullanıcı yöneticisinde de dialout grubuna dahil gözüküyorum. Ama windows
normal olarak açılıyor fakat herhangi bir seri port aygıt yöneticisinde
gözükmüyor. cihazımı da görmüyor.

önerilere açığım :)

--
Koray Özdemir