[Pardus-kullanicilari] PyQt Atölye Dersleri

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 11:38:38 EEST

Kodun doğru yazılmış şeklinin alta ki gibi olması gerekiyor:

#!/usr/bin/python
# -*- coding: utf-8 -*-

import sys
from PyQt4 import QtCore,QtGui

def main():
    app = QtGui.QApplication(sys.argv)

    mainWindow = QtGui.QMainWindow()
    mainWindow.setWindowTitle(u"Merhaba Dünya")
    mainWindow.show()

    return app.exec_()

if __name__ == "__main__": main()

En yakın zamanda düzeltilmesi gerekiyor. Hiç bilmeyen kimselere kaynak
oluşturacağı için hatalardan arındırılmalı. Birde atölyede python dersleri
verilse çok şahane olur kanaatimce. Pardus wiki'de de gerçi ufak ufak
anlatılmış. Pyton derside verilirse o zaman PARDUS için gönüllü program
yazabilecek kimse sayısı artar. Hem geliştiricilerin hemde kullanıcıların
yükü azalır gibi geliyor.

Kaan