[Pardus-kullanicilari] microsoft isa server benzeri

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
4 Haz 2009 Per 16:42:36 EEST

Merhaba,

Ben artvin valiliğinde untangle <http://www.untangle.com> isimli bir
sistem. Windows ve linux sistemler üzerinde çalışabiliyor. Ben knoppix
tabanlı kendi linux sürümü ile gelen kurulum iso sunu indirip, bu
adresten <http://www.untangle.com/Downloads/Download-ISO> indirip
kurdum. Açık Kaynak modüllerin yanında profesyonel modüllerde var.
Bahsettiğiniz işlemler için açık kaynak modüller yeterli oluyor.

http://www.untangle.com/ adresinden sistem ile ilgili detaylı bilgi
bulabilirsiniz.