[Pardus-kullanicilari] microsoft isa server benzeri

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
4 Haz 2009 Per 13:09:07 EEST

1. cağdaş bey; gelmek için elimden geleni yaparım hemde bin teşekkür ederim.
2. onur bey; mesajınız için teşekkürler arama yapacağım.
3. alibey; endian'ı şu an indiriyorum umarım kurabilirim Pardus'a, çünkü
pisi paketi kadar kolay değil herhalde kurmak. bende kendimi bu tür işlerde
yetersiz görüyorum.

hepinize teşekkür ederim.

--
Koray Özdemir

04 Haziran 2009 Perşembe 12:12 tarihinde Ali E.İMREK <