[Pardus-kullanicilari] microsoft isa server benzeri

CAKTAS at iaosb.org.tr CAKTAS at iaosb.org.tr
4 Haz 2009 Per 11:38:03 EEST

Koray Bey Merhaba

İzmir Pardus ekibinde Sizi de görmek isteriz. Toplantı yaptığımızda gelir
misiniz?

http://www.ozgurlukicin.com/forum/gonullu-calismalar/7000/?page=1

Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
04.06.2009 11:19
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
[Pardus-kullanicilari] microsoft isa server benzeri

merhaba;

Bergama Belediyesi olarak Pardus'a geçiş sürecimiz bitmiş sayılmaktadır.
Toplamda 72 Adet bilgisayarda Pardus çalışıyor. Kullanıcılarda alıştılar
çok şükür.  Listeyi bilgilendirmek için bunları yazdım daha fazla rahatsız
etmek istemem.

Esas sormak istediğim şey ise eskiden beridir kullandığım interneti tek
merkezden paylaştırmak, gerekli filtrelemeleri yapmak, kullanıcıların
girdikleri yerlerin loglarını tutmak, bant genişliğini ayarlamak vs. için
kullandığım winproxy ve ccproxy gibi programlar vardı. Halen bu
programları kullanıyorum fakat kullanıcı yoğunluğundan mıdır, korsan
yazılım olduklarından mıdır bilinmez bu programlar artık ihtiyaçlarıma
cevap veremez oldular (bu kontrolleri yapan bilgisayarı kilitlemeye,
interneti kesmeye vs. başladırlar) .

Bir arkadaşım microsoft isa server kulanmamı tavsiye etti. Bende acaba bu
konuda açık kaynak ve mümkünse Pardus'ta çalışan bir alternatif varmı diye
sormak istedim sizlere. Bu konuda bilginiz varsa ve paylaşırsanız çok
sevinirim.

saygılar.

--
Koray Özdemir

Bu mailin spam ve virüs kontrolü Trend Micro InterScan MSS tarafından
yapılmıştır.
İzmir Atatürk OSB
Bilgi İşlem Şefliği