[Pardus-kullanicilari] pardus upgrade betiði?

Par Dust pardust at gmail.com
3 Haz 2009 Çar 15:34:37 EEST

Beni düşündüren, pardus 2008.2 yi aktif olarak kullanıyorum yani başka
bir işletim sistemim yok wincows gibi dolayısıyla, sıfırdan format atıp,
tar arşivlerini geri yükleyip, programları tekrar kurmak vs. çok büyük
angarya oluyor. Şeytan diyor betik yaz bu işler için. Bakalım.

Ayrıca pardus gibi bir masaüstü dağıtım için ext4, tercih edilmesini de
açıkçası çok anlamış değilim. Bence gerek yok. Kernel sürümü vb. cabası.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org