[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Openoffice belgeleri Hk

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
2 Haz 2009 Sal 15:01:27 EEST

02 Haziran 2009 Salı günü (saat 14:53:13) Kena Duran şunları yazmıştı:
> elle ayaladım tekrar açtığım zaman sağ kısımda bir miktar kayma oluyor
> tam ekrana sığmıyor

Tüm pencere ve uygulamalar için kullanabileceğiniz bir seçenek var.
Pencerenin sol üst köşesinde, sağ tuş ile açılan pencereden, Gelişmiş> Özel Uygulama Seçenekleri
menüsünü seçin. Açılan pencerede Geometri sekmesinden, Boyut'u işaretleyin ve açılır menüden Zorla
'yı seçin. Uygulama bundan sonra hep o boyutta açılır.

Kubilay  KOCABALKAN