[Pardus-kullanicilari] eee pc & 09

Yusuf Muhsin yusufmuhsin at gmail.com
2 Haz 2009 Sal 13:53:20 EEST

merhaba
09 u önce harici hdd ye kurmuştum, çok güzel çalşıyordu eee pc de, 08 e
göre..
sonra grubdan 08 e geçtim, tekrar yeniden başlattığımda grub hatası verdi,
iki defa grub yükledim olmadı, sinir oldum *09 u direk kurdum.*  kurulum 08
kurulumundan hızlı oldu ve 08 kadar sıkıntı vermedi. 08 kde3 ortamı olmasına
rağmen, 09 kde4 ondan daha hızlı çalışıyor, video ses sıkıntısı yok. tek
sıkıntım efektlerde hafif takılma oluyor ama o da 08 e göre çok çok iyi.
yalnız bir kaç sorum olacaktı;
1-dvd kök menüsüne giremiyorum
2-siyah renkten dolayı bazı menülerde sorun yaşıyorum, değiştirme yerini
bulmadım,(ilk kez bu kadar uzun kde4 kullandiğim için)
3-başlat menusu nedne bir içki bardağını andırıyor
4-wine emülatörünü bulamadım
5-vbox kurulumu 08 deki gibi mi olacak
6-eee pc için en sade hale nasıl getirebiliriz yada başka ortam var mı
7-son zamanlarda işlemci frekansı fonksiyonu çalışmadığından bilgisaya*rımın
* şarjı bir saatten az gitmeye başladı (normalde 3,5saat gidiyordu)
<<<yusuf & muhsin>>>