[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus 2009 renkleri

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
2 Haz 2009 Sal 09:20:09 EEST

Date: Mon, 1 Jun 2009 19:42:58 +0300
From: Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009 renkleri
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Pardus 2009 geliştiricilerine çok teşekkür ederim. Gayet güzel bir iş
çıkarmışlar, bitince de mükemmel olacak umarım. PARDUS 2009'un mor rengi
bir
kullanıcı olarak beni çok rahatsız ediyor. Eski renkler daha canlı ve
hareketliydi diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?

Kaan

+ 1  Başarısız bir kadın dergisinin kapağını andırıyor. 2009'da
gördüğüm tek olumsuz şey. Pardus'un görselliği, işi öğrenmeye çalışan
birine emanet edilmiş gibi geliyor bana.

İnternette takip ettiğin
tüm siteler tek tık ötede! “Benim
Mynet’im” de!