[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009 renkleri

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
2 Haz 2009 Sal 00:48:07 EEST

2009/6/2 Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>

> Ben Pardus 2008 gömleklerini çok beğenerek almıştım :) Birazda onu
> düşünerek söyledim aslında. Mor olursa satışlar düşebilir :D

Haber kaynağını bulamadım. Sistemi boot ederken açılan tema için renk
kısıtımız olduğu için (bootsplash tema için sıkıştırma aşamasında renkler ve
resim kalitesinden taviz veriliyor) tam istenen renk elde edilememiş. Pardus
2009'un çıkmasına bir ayda uzun bir süre var, değişmesi mümkün olabilir.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net