[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 sorunları

Asir Demirel Gmail asir.demirel at gmail.com
1 Haz 2009 Pzt 12:23:10 EEST

merhaba arkadaşlar pardusu 2009 kurdum çok güzel masa üstündeki hiç bir şeyi
yerine getiremedim örnek olarak sysinfo ev dizini çöp gibi dosya indiriyorum
masa üstüne diyorum ama göremiyorum masa üstü ayarlarından dizin dersem o
zaman görebiliyorum

birde programcıkları ekliyorum sağ köşeye koymaya çalışıyorum ama hemen
ortaya geliyor masa üstünü ayarlardan dizin dersem programcıkları istediğim
yere koyabiliyorum ama masa üstü dersem o zaman hemen sol tarafa gidiyor
bende onları sağ tarafa koymaya çalıyorum hemen ortaya gidiyor bir türlü
düzeltemedim bunu

updete yaparken önceden hepsini seç çıkıyordu bunda tek tek secmek gerekiyor