[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009 USB bellekten kurmak

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
31 Tem 2009 Cum 12:17:47 EEST

> denemediğiniz şeyi nasıl tavsiye ediyorsunuz, hayretler içerisinde
> okuyorum bu yorumları gerçekten...
Sayın Tavşan,

Debian, Centos, Fedora, Ubuntu ile sorunsuz çalışıyor dolayısıyla,
yanlış, hatalı bir şey söylenmedi, "hayretler içerisinde kalmaya" gerek yok,

> not: bu şekilde genelde kullanılan programlarla olsaydı wiki
> girdisinde en üste yazmakta bir an çekinmezdim.
 eğer bu işle uğraşıyorsanız, "üstünü çizmeden" deneseydiniz bence hemde
uzman yorumu almış olurduk.
 Söz konusu programı, bu listeden gelen bir ileti sayesinde deneme
fırsatım oldu.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org