[Pardus-kullanicilari] Linux'u çok üzecek gelişme

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
31 Tem 2009 Cum 09:59:52 EEST

> 31 Temmuz 2009 03:00 tarihinde podaydr <podaydr at gmail.com
> <mailto:podaydr at gmail.com>> yazdı:
> Bu dergiler çok verimsizler. biz didinelim kağıt tasarrufu bunlar
> harhur bassınlar her ay nasıl optimize windows nasıl format nasıl ağ
> kurulur nasıl veri yedeklenir oh ne ala
Yukardaki cümlede "kınama" yok, genel olarak bu konu başlığında
eleştirilen sadece, haberin "linux'u çok üzecek gelişme" şeklinde
verilmesidir.

Haberi okuyunca ilk olarak, herhalde dedim "flash! flash! flash!
dünyadaki tüm geliştiriciler linux geliştirmeyi bıraktı.." diyecekler :D
Halbuki konu standart küçük bir linux çekirdek açığı, kaldı ki diğer pek
çok çekirdek açığı gibi o kadar da önemli bir açık değil.

Burda windows'un açıklarını maksatlı olarak yazsak, steve balmer'ın
evine yol olur.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org