[Pardus-kullanicilari] Yeni Nvidia 185 sürücüsü

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
30 Tem 2009 Per 10:13:24 EEST

Merhaba.

Dizüstü bilgisayarımın 2008.2 altında Nvidia 185 sürücüsü ile mükemmel
şekilde çalışan ekran kartı, 2009 altında Nvidia current sürücüsü ile
sorunlu çalışıyor. Örneğin 3B desteği olduğu halde masaüstü efektlerini
kullanamıyorum; masaüstü birden simsiyah oluyor ve görev çubuğu dışındaki
her şey kayboluyor.

Forum'da yeni Nvidia 185 sürücüsünün çıktığı yolunda bir haber okudum.
Acaba bu sürücü ne zaman 2009 depolarına girer? Adresi şu:

http://www.nvidia.com/object/linux_display_ia32_185.18.29.html

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!