[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da kullanici ekraninda secim yapilabilir mi?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
30 Tem 2009 Per 09:03:13 EEST

2009/7/29  <akkurtb at itu.edu.tr>:
> Selamlar,
> Konu basliginda belirttigim sorun aslinda benim Turkce F, esimin Turkce Q
> klavye kullanmasindan ve sistem acilisinda Turkce F olarak baslamasindan
> kaynaklaniyor. Acilis ekraninda klavye duzeni degistirme secenegi bildigim
> kadariyla yok, bu yuzden esim ben olmadan Pardus'a giris yapamiyor.
> Bugun kesfettigim bir yol ile konsola giris yapiyoruz, burada Turkce Q
> secili. Kullanici adi ve sifresi girildikten sonra startx yapiyoruz ve
> giriyoruz.
> Baska bir onerisi olan var mi? Tesekkurler...--

Sistem Ayarlarindan klavye degistirme kisayollarini ayarladiniz mi? Ben
mesela 2 klavye duzeni bulunduruyorum, birisi ingilizce, birisi Turkce.
Aralrainda ALT_SHIFT tuslari ile gecis yapilacak sekilde ayarladim. Bu
normal oturumda iyi calisiyor, ama KDM'de veya XDM'de calisiyor mu hic
denemedim. Bir deneyin bence.

Emre