[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: YNT: Pardus 2009'da yavaşlık

msen63 msen63 at ttmail.com
29 Tem 2009 Çar 17:31:43 EEST

Evet, her iki konuda da haklısınız. Ekran kartım tümleşik ve çok düşük özellikli, 3B desteği de yok. Geçtiğimiz yıllarda disklerin birine 2 GB takas alanı oluşturmuştum fakat partisyonlar üzerinde oynadıkça bir şekilde silinmiş yada adresi karışmış, artık göremiyorum. Gerekirse yeniden kurabilirim. Teşekkürler.

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA