[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 kurulum başarısız %48 de takıldı

Kurtuluş AYDEMİR kurtulus at pnoso.com
29 Tem 2009 Çar 17:22:49 EEST

Merhaba .Öncelikle teşekkürler.
Kurulum başladığında Cd nin doğruluğunu test edin diyor.
Bende o adımı atlamadım. CD doğrulandı.
Hatta daha önce (ImgBurn) yazdırdığım programda test ettim,
o da doğrulamıştı.
Ancak Kurulumu birincil disk bölümüne değil , ikinci bölüme yapmıştım.
Gerçi birinci bölümde de sistem yoktu ama... Ondan olabilir mi diye
düşünüyorum. bu akşam da 1. bölüme
kurulum yapmayı deneyeceğim.  olmadı yeni bir CD yakarak tekrar denerim.