[Pardus-kullanicilari] Ses kartı problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Tem 2009 Çar 16:27:10 EEST

ekranın sağ altındaki Hoparlör simgesine sağ tık ile ana kanalı seç ile
kanalı seçtikten sonra KMix ile sesleri dene.Akabinde Pardus->Sistem->sistem
ayarlarından Çoklu ortamı seçin Pulseaidio yo tıklayın ve dene ile sesi
dinleyin, yine ses alamıyorsanız ses kartı çip setinin ne olduğu konusunda
detaylı bilgi veren bir mail atın.Kolay gelsin