[Pardus-kullanicilari] Pardus '09 masaüstü simgeleri sorunu, Dokunmatik Ekran, CD'yi =?utf-8?q?=C3=A7=C4=B1kartm=C4=B1yor?=, Dock çalışmıyor..

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
29 Tem 2009 Çar 08:53:02 EEST

28 Temmuz 2009 Salı günü (saat 19:10:22) Seval Unver şunları yazmıştı:
> CD-rom taktığım zaman, CD'yi algılıyor açıyor. İşim bitince CD'yi çıkarma
> düğmesine basıyorum ama CD'yi çıkarmıyor. Kaç defa denedim, CD'leri
> çıkarmıyor Pardus. Bilgisayarı kapat-aç yapıyorum ve tam açılacağı zaman
> çıkartabiliyorum CD'leri.

CD sisteme bağladıktan sonra; (Bağlı değilse zaten CD/DVD aygıtı üzerindeki tuş ile çıkacaktır.)

1. Aygıt bildiriciden CD'ye gelin, sağ tarafta yukarı bir ok görünecek, tıklayın.
2. Dosya yöneticisi Dolphin'i açın, sağda bulunan yer imleri sütununda CD üzerine sağ tuş yapın ve
menüden Çıkart seçin.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS