[Pardus-kullanicilari] Pardus '09 masaüstü simgeleri sorunu, Dokunmatik Ekran, CD'yi çıkartmıyor, Dock çalışmıyor..

Seval Unver unver.seval at gmail.com
28 Tem 2009 Sal 19:24:31 EEST

Merhaba,

Harika oldu, CD'yi çıkartıyor eject komutu! Saol Özgür.
Hayır çalışmıyor dock'ların hiç biri, onu resme dahil etmek için ekledim
kullanacaktım ama malesef Kros betikleri denen şeyi bulamıyorum. Bir de
Sigma dock bir süper karamba. Yani internetten kaynak kodunu indirip denesem
o zaman işe yarar mıdersiniz?

Seval