[Pardus-kullanicilari] 10.2" monitor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Tem 2009 Sal 19:17:59 EEST

Sayın Server Acim
Externall harddisc olarak 160 Gb lık Codegen kullanıyorum.Bir seneyi
aşkındır kullandığım usb bağlantılı bu harddisc in randımanından memnunum.
Üzerine 15 Gb lık bir bölüm oluşturup buraya Pardus 2008 kurup grubu da
External Hdd nin MBR ına kurdum geri kalan 135 Gb lık  bölümü depo olarak
kullanıyorum.Cebimde taşıdığım  bu hdd yi gittiğim yerde hangi bilgisayar
olursa olsun bios ayarlarından Usb bağlantı varsa ilk tercih yoksa hdd
tercihi ile external hdd yi birinci hdd yapıp başlatıyorum ve Pardus
açılıyor.Sürekli kullanmamda bile ısındığını görmedim, sessiz çalışması da
artısı.Uzun süreli çalışmada hafif ılınıyor ki bu da normal.Mini notbook
ların bazılarında DVD wrighter mevcut ki bunlardan Sony firmasınınki oldukça
ince ve şık ama Pardus kurulur mu kurulmaz mı onu bilemiyorum. Sony mini
notebook u kullanan esnaf biraz acami olduğu için MSN i açamaz hale gelmiş
ve bilgisayarcıya gelmişti. Vista yüklü bu mini book a küçük bir müdahale
sonrası bilgisayarcıdan ayrıldı. Mini notebook kullanan arkadaşlar bu konuda
daha ayrıntılı bilgi verebilirler.İyi günler