[Pardus-kullanicilari] Pardus '09 masaüstü simgeleri sorunu, Dokunmatik Ekran, CD'yi çıkartmıyor, Dock çalışmıyor..

Seval Unver unver.seval at gmail.com
28 Tem 2009 Sal 19:10:22 EEST

Merhaba,

Pardus 2009'u yeni aldığım Casper Nirvana Touch 12'' (Casper Nirvana
CPT-T420-3F05 <http://www.casperstore.net/catinfo.asp?cid=279>) bilgisayara
kurdum, hiç bir sürücü sorunu yaşamadım. Yalnız dokunatik ekranı
kullanamıyorum. Pardus'un bunu sağlayacak her hangi bir programı mevcut mu?
Araştırdım şurdaki
yazıdan<http://trlinux.org/2008/07/10/hp-pavilion-tx-1000-uzerinde-pardus-2008/>mı
faydalanmalıyım, yoksa pisi paketi var mı?

Pardusta ekrandaki masaüstü dizinlerini tutan yarı saydam kutucuktaki
simgelerim çalışmıyor. İlk kurduğumda çalışıyorlardı, sonra birden böyle
oldu. Üstlerine gelince taranmıyorlar bile. Ev dizinini açmak için sürekli
pardus menüsünü açıp seçiyorum.

CD-rom taktığım zaman, CD'yi algılıyor açıyor. İşim bitince CD'yi çıkarma
düğmesine basıyorum ama CD'yi çıkarmıyor. Kaç defa denedim, CD'leri
çıkarmıyor Pardus. Bilgisayarı kapat-aç yapıyorum ve tam açılacağı zaman
çıkartabiliyorum CD'leri.
Masaüstüme Dock eklemek istiyorum. 2008'de kullanabiliyordum ama adını
unuttum, tekrar bir dock kurmak istedim. Ne denediysem çalıştırmadı. Kros
betikleri yok diyor. Kros yüklenebiliyor mu? Çalışan bir dock önerebilir
misiniz? Ya da Sigma Dock'u nasıl çalıştırabilirim?

Yardımlar için teşekkür ederim.

--
Seval Ünver
http://sevalunver.blogspot.com