[Pardus-kullanicilari] avea usb 3G stick ve pardus ve vbox

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
28 Tem 2009 Sal 15:49:43 EEST

Arkadaşlar,

Eğer bahsedilen stick 3G stick ise bunun ithalatçısı olan firmayı tanıyorum
hatta kendime bi tane istemiştim. Firmanın teknik elemanı Ubuntu ile
çalıştırmış. Yeni parti stickler gelince bana 1 adet gönderecekler ve de
Ubuntu ile çalıştırma yönergesini de isteyeceğim. Hoş benimki kırık
versiyonu olacak yani sadece Avea ile değil her operatörle çalışacak ama
sonuçta bunun konumuzla pek alakası olacağını sanmıyorum...3G stick
geldiğinde haber veririm...