[Pardus-kullanicilari] 10.2" monitor

Server Acim serveracim at gmail.com
28 Tem 2009 Sal 15:06:50 EEST

Merhaba,
Hem Ünal bey'e, hem de bu ileti grubunu okuyanlara bir sorum olacak. içinde
Hard Disk bulunmayan bir netbook almayı düşünüyorum.

Ve tabii ki Pardus 2009 kurmak istiyorum.

Fakat, Hard Diski harici almak istiyorum. Hangi model harici hard disk
önerirsiniz. Yani hem CD-ROm, hem de DVD-Writer olabilen bir model var mı?
Var ise, hangisi? Bu sorulara cevap verebilecek arkadaşlarıma
seslenmekteyim.

Saygı ve sevgilerimle.