[Pardus-kullanicilari] Kmail den posta gönderemiyorum

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
28 Tem 2009 Sal 14:30:33 EEST

Cagacan Deger wrote:
> Sayin Aydin Deniz, sayenizde hotmail adresimi Kmail ile kullanabilmeye
> basladim. Elinize saglik. Bir de yahoo icin ayarlari duzgun bir sekilde
> yapabilmek nasip olsaydi keske...
>
> Tekrar tesekkurler,

Türk Telekom SPAM posta gönderimini engellemek için, ülke genelinde kademe kademe 25. port üzerinden e-posta gönderimini statik IP kullanmayan ADSL kullanıcılarına yasaklıyor.

Konunun Pardus'la ya da diğer işletim sistemleriyle ilgisi yok.

Sadece belirli il/ilçeler daha önce yaşamaya başlıyor sorunu kademeli geçişten dolayı.

ttmail kullanıyorsanız 25.port yerine 587 kullanmanız gerekiyor.

Bunun dışındaki e-posta servis sağlayıcıları için servis sağlayıcınıza danışmanız gerekiyor.