[Pardus-kullanicilari] [Pardus 2009] Toshiba A200-1BP'de Parlaklık Ters Çalışıyor

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
28 Tem 2009 Sal 09:44:40 EEST

Bios sürüm olasılığı mümkün, siz tekrar omnibook paketi kurmayı denediniz
mi? Bu konuyla ilgili olduğunu düşündüğünüz paketleri sisteminizden bir
kaldırıp tekrar kurarsanız belki işe yarayabilir. Belki kullandığınız Pardus
ISO'sun da birşeyler eksik veya tersti olabilir.

Aklıma onun dışında başka bir olasılık gelmiyor.