[Pardus-kullanicilari] Pisi paketi yayımlamak

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Tem 2009 Pzt 23:02:42 EEST

On Mon, 27 Jul 2009 21:54:42 +0200
Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com> wrote:

> Depoya kendi eklediğim paketleri kesinlikle, kendim güncellemek
> isterim. Yani bunu yapmak istemem veya yapıyor olmam faydalı
> olacaktır diye düşünüyorum.

 evet süreçten kastım buydu, sorumluluk almak ve devamını getirmek
istemeniz zaten işin en önemli kısmı

> Ama hiç anlamadığım bir paket üzerine çalışmak isteyebileceğim bir
> şey değil. Dediğim gibi aklımda 5e yakın uygulama var ve bunların
> paketlerini depoya koymak ve sorumluluğunu seve seve almak isterim.
> Wiki'de bu işlemi yapabilmem için başvuru yapmam gerektiği yazıyordu
> ve basvuru at pardus.org.tr'e bir eposta gönderdim.

 incelenmesi biraz zaman alabilir, hızlı yanıt gelmez ise rahatsız
olmayın, 1-2 hafta içinde yanıt gelmezse tekrar dürtün

> Yaptığım paketi inceleme fırsatınız oldu mu acaba?

 inceledim, bir sorun da görmedim, ama derlenmiş paketi siz
yapmayacaksınız, derleme çiftliği (buildfarm) yapacak. Önemli olan inşa
için kullanılan dosyalar (pspec.xml, actions.py vs.)