[Pardus-kullanicilari] YNT: Pardus 2009'da yavaşlık

msen63 msen63 at ttmail.com
26 Tem 2009 Paz 18:58:20 EEST

DDR PC400 tip bir ram'im varmış ve bunlar artık üretimden kaldırılan modellermiş. Dolayısıyla bulmakta zorlandım. Teknik servisleri dolaşarak bir adet 256 MB ram bulabildim ancak sistemin yeterince hızlanmasını sağlayamadı. Bir miktar hızlanma oldu ancak halâ normalin altında yavaş çalışıyor sistem. 512 MB ile de normal çalışmayacak sa 2009 kullanamayacağım demektir. XFCE kullanımı dışında sistemi hızlandırmak için önerisi olan varsa bekliyorum. Halâ 2007 kullanmaktayım ve artık güncel sürüme geçme zamanının geldiğini düşünüyorum.

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA