[Pardus-kullanicilari] xorg.conf ve Wacom tablet

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
26 Tem 2009 Paz 18:42:22 EEST

Fatih Bey yardımlarınız için teşekkürler. Pardus 2009 üzerinde Wacom
tabletleri kullanmak için:

- tableti bilgisayara bağlamak,
- linuxwacom sürücü paketini yüklemek ve
- (bazı tabletler için) ince ayarlar için sistem açılışında
çalıştırılabilecek ve çeşitli xsetwacom komutlarını içeren bir betik
kullanmak

yeterli sanırım. Bahsettiğim sorunu

xsetwacom set "Wacom Bamboo" ClickForce "15"

komutuyla kabaca çözdüm. Diğer ince ayarları da yaptıktan sonra Wiki'deki
yazıyı [1] güncelleyeceğim. Eğer sizin de zamanınız olursa Xorg-server'daki
ve Pardus'taki donanım tanıma hakkındaki gelişmeleri Wiki'ye aktarabilir
misiniz? Öyle tahmin ediyorum ki bu gelişmelerden çoğu kullanıcının haberi
yoktur (en azından benim yoktu).

Kolay gelsin, iyi günler.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Wacom_Bamboo