[Pardus-kullanicilari] Pisi paketi yayımlamak

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
26 Tem 2009 Paz 01:12:42 EEST

2009/7/26 Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>:

> Geliştirici kimselerin kimler olduğunu bilmiyorum. Hatta geliştirici
> tanıdığımın olduğunu sanmıyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Toplulukta görev alarak. Ben kendimden örnek verecek olursam,
Özgürlükİçin topluluğunun neler yaptığını takip etmek, onlara
katılmak, görev paylaşımında bulunmak, çevre yapmak, nasihatlerini
dinlemek, azar işittiğinizde hemen alınmamak, pes etmemek, çözüm
yolları üretmek, senin yukarıda sormuş olduğun soruyu cevaplar.

Dikkat edersen hiç kodlama yapmaktan bahsetmedim, bu dediklerimi
yaptıktan sonra bir de bakmışsınız ki, ufaktan ufaktan paket yapmaya,
hataları kapatmaya başlamışsınız. Zamanla özgür yazılım felsefesini
anlayarak kendinizi bir şeyler yaparken buluyorsunuz.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net