[Pardus-kullanicilari] Google Talk ve Msn'de sesli gorusme icin denemeler

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
25 Tem 2009 Cmt 12:46:58 EEST

Bunun mümkün olmadığını, MS'un ses kodeklerini gizli tuttuğunu
okumuştum ve öyle biliyordum. Ben MSN kullanmadığım için hiç tecrübe
etme şansım da olmadı.

Acaba benim inandığım şey bir şehir efsanesi miydi? Yoksa yeni
gelişmeler mi oldu bu konuda, bilgisi olan var mı?

25 Temmuz 2009 10:26 tarihinde, Abdullah Karacabey
<abdullah at edebimce.com> adlı kullanıcı şunu yazmış: