[Pardus-kullanicilari] usb den çalışan pardus(slax benzeri)

ahmet yasin vardar edirnepazari at hotmail.com
25 Tem 2009 Cmt 12:41:59 EEST

mini notbukumuza usb kurulumlarının(cd olmadığı için)hardiscten cd siz kurulumların hepsini denedim ancak kuruluma geçemedim.usb de çalışan 2008 başarabildim.ancak tekrar açtığımızda tüm ayarlar sıfırlanıyor slax benzeri çalışan usbde ayarların saklanabileceği bi çalışma nasıl yapabiliriz.(slax isteğimize uygun ancak donanımda eksiklerivar pardus2008 çalışan usb tüm donanımı tanıyor çalıştırıyor.usb ve hardisc den kurulum(cd siz kurulum) için anlatılan tüm yöntemleri denedim ancak kuruluma geçemedim grup kurulum ve takılıyor.
Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx